Greseli majore intr-un conflict. Partea a 3-a

Greseli majore intr-un conflict. Partea a 3-a

Citeste AICI prima parte a acestei serii de articole despre greseli de evitat in rezolvarea unui conflict fie prin mediere fie in instanta.

A PATRA MARE GRESEALA INTR-UN CONFLICT – SA NU REUSESTI SĂ RECUNOSTI DUȘMANUL VOSTRU COMUN: TAXELE

Dacă reuşiţi să colaboraţi pentru a minimiza totalul impozitelor şi taxelor, atât tu cât şi partenerul tău, veţi avea posibilitatea să împărţiţi banii salvați.

Nu uitați că ambii parteneri sau soți (în caz de divorţ) sunt responsabili pentru taxele și impozitele datorate ca urmare controalelor financiare asupra bunurilor, aşa că este, de obicei, în interesul dumneavoastră de a lucra împreună și de a minimiza eventualele datorii.

Dacă sunteți confruntaţi cu probleme fiscale complicate în conflictul pe care il aveţi, cel mai bine este să vă consultaţi şi cu un avocat cu experiență în dreptul fiscal/familiei și/sau un contabil. Nu uitaţi … am spus deja ca sunt buni!

Deasemenea, este important să reţineţi că după câştigarea afacerii sau după partajul din divorţ sunteţi răspunzători pentru impozitele, taxele şi cheltuielile de administrare/întreţinere ale afacerii (si nu numai, lista este lungă) sau a bunurilor imobile pe care le obţineţi.

Singura modalitate de a ști dacă o tranzacție este echitabilă, este de a determina valoarea investițiilor pe o bază după impozitare şi după ce cunoaşteţi cheltuielile de administrare/întreţinere ale afacerii sau a bunurilor imobile, numai atunci să vă decideţi dacă vă place un partaj de 50 – 50.

Din nou, trebuie să discutați cu un profesionist fiscal cu privire la impactul oricărei împărțiri a proprietăţii.

A CINCEA MARE GRESEALA INTR-UN CONFLICT – BUGETUL GRESIT ESTIMAT SAU CHIAR INEXISTENT

Soții când divorțează subestimează, de obicei, cheltuielile de trai, atunci când se gândesc la bugetul inițial pentru pensia alimentară temporară (de asemenea, menționată ca ” întreținere”), și pentru a realiza mai târziu că ei nu sunt în măsură să acopere toate facturile (curent, gaz, întreţinere, telefoane, şcoala, haine copii, cărţi copii, etc.). Utilizați un profesionist financiar pentru a vă ajuta să realizați un buget corect și complet.

Dacă sunteți în încercarea de a decide dacă soluționarea divorțului propus de către partenerul dumneavoastră este corect și viabil, ar trebui să încercați să vă daţi seama care este impactul cheltuielilor asupra finanțelor dumneavoastră în anii următori. Există mai mulți factori ce trebuie luaţi în considerare, inclusiv activele, veniturile, cheltuielile de trai, inflația, pensia alimentară, taxe, poliţe de asigurare, investiții, cheltuieli medicale și costurile de asigurare de sănătate, sau cheltuielile legate de copii, cum ar fi educația.

Ar trebui să vorbiti cu un avocat de divorț sau consultant financiar specializat în divorț pentru ajutor în analizarea oricărei propuneri financiare.

Dar să nu credeţi că este altceva atunci cand vorbim de preluarea unei afaceri: daca ai un buget greşit estimat sau inexistent, ai câstigat degeaba afacerea. Ar trebui să ai în preajmă un avocat specializat şi un economist bun atunci cand te hotărăsţi să semnezi acordul de preluare.

Ultima serie de greseli in curand…

Publicat de: Codruta Maghear

Articole din aceeasi serie:

Greseli majore intr-un conflict

Greseli majore intr-un conflict -Partea a 2-a